Kontakt

Fax: +386 4 53 53 701

Davčna št.: SI13694472

Matična št.: 5644313000

IBAN: SI56 0700 0000 0030 548 (Gorenjska banka d.d. Kranj, Bleiweisova cesta 1, 4000 Kranj, Slovenia)

BIC (SWIFT): GORESI2X

Kako vam lahko pomagamo?

Poišči smer

Pot do nas

Po lokalnih cestah

Če vozite iz smeri Avstrije in bi se radi izognili nakupu vinjete – avtocesto zapustite na prvem izhodu za predorom Karavanke (Jesenice Zahod). V prvem križišču (blizu vasi Hrušica) zavijte desno (smer Jesenice) in vozite po cesti 637 proti Jesenicam. Ko prispete na Jesenice, še naprej vozite naravnost po glavni cesti in ne zavijajte. Ko boste zapustili urbano območje Jesenic in vstopili v Koroško Belo, nadaljujte pot naravnost po cesti v smeri Potoki, Moste in Vrba. Za bencinsko črpalko Petrol na desni strani boste prišli do velikega krožišča. Krožišče zapustite na prvem izhodu desno (smer Bled, Bohinj, Pokljuka) in nadaljujte do semaforiziranega križišča. Nadaljujte z vožnjo naravnost v smeri proti Bledu (cesta 209), mimo proge za konjske dirke in v prvem večjem križišču zavijte levo (velik znak za Kamp Šobec je na levi strani ceste).

Po avtocesti

Če vozite po avtocesti A2/E61 iz smeri Avstrije (Beljak – predor Karavanke) ali iz smeri Ljubljane: avtocesto zapustite pri izvozu za Lesce (številka 3), ki je izvoz tudi za Bled, Bohinj in Pokljuko. Vozite naravnost skozi krožišče (smer Bled, Bohinj, Pokljuka) do semaforiziranega križišča. Nadaljujte z vožnjo naravnost v smeri proti Bledu (cesta 209), mimo proge za konjske dirke in v prvem večjem križišču zavijte levo (velik znak za Kamp Šobec je na levi strani ceste).

Z vlakom

Izstopite na postaji Lesce-Bled v Lescah in poiščite taksi. Če boste do nas prišli peš (traja približno 15 minut), zavijte levo in pojdite do prehoda čez železniško progo. Prečkajte železniško progo do supermarketa Tuš. Pojdite mimo trgovine in zavijte v prvo ulico na levi (Finžgarjeva ulica). Kmalu za restavracijo Moskva v križišču zavijte levo (kegljišče na desni strani) in pojdite mimo trgovine z avtomobili do manjšega krožišča. Zavijte desno in se spustite po gramozni cesti navzdol proti novo zgrajenim hišam. Ostanite na poti, ki vodi navzdol in v gozd. Kmalu boste pred sabo videli čisto vodo jezera Šobec.

Z letalom

Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana je osrednje slovensko mednarodno letališče. Leži 26 kilometrov severozahodno od Ljubljane v bližini Spodnjega Brnika. Redne avtobusne linije povezujejo letališče s Kranjem in naprej z Lescami. Letališče s svetom povezuje več tujih rednih letalskih prevoznikov (Turkish Airlines, Air France, Finnair, Air Serbia, Montenegro Airlines, Aegean airlines in LOT) in domača letalska družba Adria Airways, ki opravlja redne in čarterske polete v različna evropska mesta in na Bližnji vzhod. Na letališče letita tudi 2 nizkocenovna prevoznika: EasyJet z londonskega letališča Stansted ter Wizz Air z belgijskega letališča Bruselj Charleroi in londonskega letališča Luton. Po pristanku na Brniku vas do kampa Šobec loči le še 36 km vožnje z avtomobilom (30 min), po dogovoru pa vam lahko organiziramo prevoz s taksijem.

Prijavite se še danes in ne zamudite dodatnih ugodnosti!

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.